Mere end 4,7 millioner kunder fra hele verden ⭐⭐⭐⭐⭐

Levering inden for 4-5 arbejdsdage
Gratis forsendelse over 299 KR
100% tilfredshedsgaranti
60-dages penge-tilbage-garanti
Home Ikone NOVO_mail
Levering inden for 3-5 arbejdsdage
Gratis forsendelse over 299 KR
100% tilfredshedsgaranti
60-dages penge-tilbage-garanti

1. Generel information

De generelle vilkår og betingelser overholdes i overensstemmelse med regler inden for kundebeskyttelse, baseret på anbefalingerne fra Handels- og Industrikammeret i Slovenien og internationale koder for online og elektronisk forretning.

Hjemmesiden er en netbutik, hvor Sælger Nutrisslim d.o.o. Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenia, Skattenummer: GB361629785 (herefter benævnt “Sælgeren”) tilbyder sine produkter, og købere køber dem.

Ved at bestille et enkelt produkt eller varer fra sælger af køber, etableres et forpligtelsesforhold mellem dem. Alle tvister, der opstår fra dette juridiske forhold (som på grund af sandheden af ​​brugerens oplysninger, indholdet af tilbuddet, emnet og prisen for tilbuddet osv.) løses udelukkende mellem sælger og køber. Sælger og købere af hjemmesiden accepterer handelsmetoden, som er specifik for internettet og til en vis grad anonym.

Ved tilmelding i netbutikken får den besøgende et brugernavn, der er det samme som hans/hendes e-mailadresse, og en brugeradgangskode, som indstilles af brugeren selv. Brugerens brugernavn og adgangskode er utvetydigt bestemt og knyttet til de indtastede data. Ved tilmelding bekræfter og garanterer den besøgende, at han/hun er en voksen med fuld retsevne. Ved tilmelding bliver den besøgende bruger, og erhverver retten til at købe. Ved at købe et produkt bliver brugeren en kunde.

Disse generelle vilkår og betingelser definerer driften af ​​netbutikken, den besøgendes, brugers og købers rettigheder og forpligtelser samt forretningsforholdet mellem operatøren, Sælgeren og brugeren som køber af produkter fra netbutikkens tilbud.

Udbyder og adresse på udbyderen: Nutrisslim, proizvodnja in distribucija živil, d.o.o, Obrtniška ulica 4, 1292 Ig, Slovenia; Registreret ved byretten Ljubljana, opr. no. 2010/9888.

Virksomheden er momspligtig (VAT).

VAT ID: GB361629785

Registreringsnummer: 3711676000

Kontaktoplysninger på sælger:

2. Tilgængelighed af information

Sælger forpligter sig til altid at have tilgængelig for brugeren:

  • oplysninger om virksomhedens identitet (især firmanavn, selskabets hjemsted og registreringsnummer, som virksomheden er registreret under)
  • kontaktoplysninger, der gør det muligt for brugeren at kommunikere hurtigt og effektivt med sælgeren (e-mail, telefon osv.)
  • oplysninger om de væsentlige egenskaber ved produkterne eller onlinebutiksservice, herunder eftersalgsservice og garantier
  • oplysninger om tilgængelighed af produktet eller onlinebutikstjenester
  • metode og betingelser, især leveringssted og -tidspunkt
  • oplysninger om betalingsmåder
  • oplysninger om tilbuddets tidsgyldighed fra netbutikken
  • oplysninger om, i hvilken periode det stadig er muligt at fortryde kontrakten og betingelserne for fortrydelse
  • oplysninger om klageproceduren og oplysninger om Sælgers kontaktperson, for kontakter med brugere.

3. Produkttilbud, leveringstid og modtagelse af pakken

På grund af online-forretningens karakter ændres og opdateres tilbuddet i netbutikken ofte og hurtigt. Leveringstiden for produkter på lager er 4-5 hverdage inden for Storbritannien, medmindre GLS leverer senere til en bestemt leveringsadresse (se punkt 11). For de øvrige produkter gælder leveringstiden angivet ved siden af ​​produktet i netbutikken. Hvert produkt er tilgængeligt inden for en rimelig tid. Ved afgivelse af en ordre kan brugeren angive en af ​​følgende metoder til at overtage produkterne:
  • Betaling efter levering, i hvilket tilfælde leveringstjenesten opkræver et gebyr fra brugeren.

4. Betalingsmåder

Sælgeren giver brugeren mulighed for at vælge en af ​​følgende betalingsmetoder for køb af produkter fra onlinebutikken:

  • med kontanter (eller kort) ved modtagelse, i hvilket
  • tilfælde onlineprisen gælder (se punkt 5)
  • PayPal-betaling eller kort
  • kreditkort betaling


Betaling med debet- eller kreditkort og ratebetaling er kun mulig, hvis dataene i brugerprofilen for betaleren er de samme som dataene i brugerprofilen for indehaveren af ​​betalings- eller kreditkortet.

Betalingstransaktionen er ikke gennemført, før din ordre er afsendt.

5. Priser

Onlineprisen er gældende for alle registrerede brugere af netbutikken. Der er mulige tillæg på onlineprisen afhængig af den valgte betalingsmetode (se punkt 4).

Alle priser i onlinebutikken www.nutrisslim.uk er angivet i GBP og inkluderer moms (moms). Alle priser i netbutikken er produkternes priser og inkluderer ikke leveringsomkostninger (se punkt 3 og 10). Alle priser er kun gældende for elektronisk køb af produkter gennem netbutikken.

Alle priser er gældende på tidspunktet for afgivelse af ordren, og har ikke en forudbestemt gyldighed, så de er kun gældende indtil de ændres hver gang. På trods af alle bestræbelser fra Sælger for at give de mest opdaterede og nøjagtige oplysninger, kan det ske, at prisoplysningerne er forkerte. I et sådant tilfælde, og hvis prisen på produktet ændres under behandlingen af ​​ordren, det vil sige fra tidspunktet for afgivelsen af ​​ordren til bekræftelsen af ​​ordren, vil Forretningen:

  • underrette brugeren (køberen) om de nye priser, og i et sådant tilfælde har brugeren (køberen) mulighed for at ændre sin ordre delvist, helt annullere den eller bekræfte ordren til de nye priser, alt sammen uden ekstra omkostninger, eller
  • gøre det muligt for brugeren (køberen) at fortryde købet og samtidig tilbyde ham en løsning, der vil være til gensidig fordel og tilfredshed.


Udbuddet af Nutrisslim online-butikken opdateres og ændres ofte og hurtigt. Priserne præsenteres som almindelige priser og kampagnepriser. Ved kampagneprodukter er det tydeligt, hvad varens almindelige pris er (den er overstreget), og hvad kampagneprisen er.

Prisen i Nutrisslim netbutikken er den samme for begge – registrerede medlemmer og gæster i netbutikken. Alle priser er inklusiv moms. Priserne er gældende på tidspunktet for afgivelse af ordren og har ikke en forudbestemt gyldighed.

6. Indkøbsproces

6.1. Tekniske trin, der fører til indgåelse af en salgskontrakt

Følgende tekniske trin er tilgængelige for brugeren (køberen) i købsprocessen:

  • log ind på netbutikken med en e-mailadresse eller brugeradgangskode, hvis brugeren (kunden) tidligere har oprettet en brugerkonto (se punkt 1)
  • søge efter et individuelt produkt i udbuddet af produkter i netbutikken
  • vælg produkt til køb
  • tilføjelse af det valgte produkt til køb i indkøbskurven
    bestemme mængden af ​​det produkt, der skal købes
  • gennemgå prisen på det valgte produkt i den valgte mængde, inklusive den beregnede afgift, hvis den er opkrævet
  • valg af leveringsmetode (se punkt 3 og 10)
  • valg af betalingsmetode (se punkt 4)
  • gennemgang af ordren med den valgte
  • leveringsmetode og opkrævede leveringsomkostninger evt
  • udformning og afgivelse af ordren, og dermed gennemførelsen af ​​købet (se punkt 6.3 og 6.4).

 

6.2. Identifikation og rettelse af fejl inden ordreafgivelse

Før afgivelse af en ordre, er brugeren (køberen) via den grafiske brugergrænseflade aktiveret til, med øjeblikkelig virkning, nemt og uden problemer:

  • se og gennemgå hvilke produkter han/hun har valgt og lagt i indkøbskurven
  • se og gennemgå prisen på et individuelt produkt og den samlede pris på den samlede valgte mængde af hvert produkt
  • ændre den valgte mængde af det enkelte produkt og beregne den nye pris efter den ændrede mængde
    fjerne udvalgte produkter, som brugeren ikke ønsker at købe, fra indkøbskurven
  • beregne den tilsvarende afgift i henhold til den afgiftssats, der gælder for det valgte produkt og dets pris (afgiftsgrundlag).


Før ordrebekræftelse er brugeren (køberen) via den grafiske brugergrænseflade aktiveret til, med øjeblikkelig virkning, nemt og uden problemer:

  • ændre den valgte leveringsmetode
  • ændre den valgte betalingsmetode
  • gennemgå og godkende individuelle ændringer.

 

6.3. Accept af indkøbsordre

Efter afgivelse af ordren modtager brugeren (køberen) en bekræftelse fra Sælger på e-mail om, at ordren er accepteret. Inden for 1 time efter modtagelsen af ​​denne bekræftelse har brugeren (køberen) mulighed for at annullere ordren uden konsekvenser. Bortset fra muligheden for annullering, kan brugeren (køberen) ikke ændre indholdet af ordren efter at have afgivet den. Brugeren (køberen) har altid tilgængelig information om status og indhold af hver ordre på sin profil på hjemmesiden.


6.4. Ordrebekræftelse

Hvis brugeren (køberen) ikke annullerer ordren, går ordren til videre behandling. Ved modtagelse gennemgår Sælger ordren, kontrollerer tilgængeligheden af ​​de bestilte produkter og bekræfter ordren eller afviser den med en begrundelse. Sælger kan også aftale brugeren (køberen) telefonisk for at verificere dataene eller sikre leveringens nøjagtighed. Ved bekræftelse af ordren meddeler Sælger brugeren (køberen) pr. e-mail om forventet leveringstid. På dette trin er salgs-/købskontrakten for de bestilte produkter mellem bruger (køber) og sælger uigenkaldeligt indgået (se punkt 7).


6.5. Afsendt ordre

Sælger forbereder, sender de bestilte produkter inden for den aftalte frist og giver brugeren (køberen) besked pr. e-mail. I den nævnte e-mail informerer Sælger desuden brugeren (køberen) om produktreturpolitikken og informerer ham/hende om kontaktpersonerne i tilfælde af reklamation eller forsinkelse i leveringen.
Send feedback

7. Salgs-/købskontrakt

Sælger udsteder en skriftlig faktura til den bruger, der køber varen i netbutikken, med omkostningsfordeling og en redegørelse for fortrydelsesretten ved at returnere de bestilte produkter, hvis det er nødvendigt og muligt. Salgs-/købsaftalen, i form af købsordre, opbevares i elektronisk form på Sælgers server og er til enhver tid tilgængelig for brugeren (køberen) i dennes brugerprofil. Salgs-/købsaftalen er indgået på slovensk.

Salgs-/købsaftalen indgås på det tidspunkt, hvor Sælger bekræfter ordren (se punkt 6.2). Fra dette øjeblik er alle priser og øvrige købsbetingelser faste og gælder for både – Sælger og bruger (køber).


7.1 Rabatter, kampagnekoder, lykkehjul

Rabatter er ikke kumulative! Hvis produkterne på hjemmesiden allerede er til salg, eller der allerede er sat en rabat på dem, gælder yderligere rabatter ikke for dem.

8. Fortrydelsesret fra køb, returnering af produkter

Ved fjernsalg har køber ret til inden 60 dage efter modtagelse af varen at meddele virksomheden, at han/hun fortryder aftalen, uden at skulle begrunde denne beslutning. Køber skal returnere varen inden for 14 dage efter den meddelte hensigt om at fortryde kontrakten.

Den eneste omkostning, der afholdes af køber i forbindelse med fortrydelse af kontrakten, er omkostningerne til levering og efterfølgende returnering af varer til udbyderens adresse. Udbyderen returnerer købsprisen for produkterne til kunden og ikke leveringsomkostningerne.

I tilfælde af tilbagetrækning fra kontrakten, hvor bonussen blev brugt (f.eks. gratis levering), betragtes disse midler som en rabat og returneres ikke til brugeren.

Informer os om påtænkt returnering ved skriftlig meddelelse på kontakt-e-mailen: [email protected]

Du kan give besked om fortrydelse med tilbagebetalingsformularen eller ved en utvetydig erklæring, hvori det tydeligt fremgår, at du fortryder kontrakten. Køber anses for at have fremsendt fortrydelseserklæringen rettidigt, hvis han fremsender den inden for den fastsatte frist for fortrydelse af kontrakten. Brugeren (køberen) har bevisbyrden for, at fortrydelsesretten er udnyttet.


Produktreturformular kan findes HER (klik).

Alle produkter købt hos udbyderen www.nutrisslim.uk er af en sådan karakter, at de kan returneres med posttjenester.

Tilbagebetaling skal ske af virksomheden umiddelbart eller senest 14 dage efter modtagelsen af ​​fortrydelsesmeddelelsen. Sælger returnerer de modtagne betalinger til køber, med samme betalingsmiddel som benyttet af køber, medmindre køber udtrykkeligt har anmodet om anvendelse af et andet betalingsmiddel, og såfremt køber ikke afholder omkostninger som følge heraf.

De modtagne varer skal returneres af køber ubeskadiget og i uændret mængde, medmindre varen er blevet ødelagt, beskadiget, bortkommet eller deres mængde er faldet uden købers skyld.

Køber må ikke uhindret benytte varen indtil fortrydelse af kontrakten, men alene på grund af netbutikkens karakter (fjernkontrakt), har mulighed for at genoverveje købet.


Medmindre andet er aftalt mellem parterne, er forbrugeren ikke berettiget til at fortryde aftalen, når:

– levering af forseglede varer, som ikke er egnede til returnering af sundhedsbeskyttelses- og hygiejnemæssige årsager, blev lukket efter levering

– på varer, hvilken pris afhænger af udsving på markeder, som virksomheden ikke har indflydelse på, og som kan forekomme inden for fortrydelsesfristen.

I tilfælde af at køber ikke afhentede pakken med sin ordre, trods flere meddelelser fra sælger eller leveringsperson om levering af pakken og afventning af pakkens afhentning, blev pakken returneret til virksomhedens hovedkvarter og køber har valgt en anden betalingsmetode end efterkrav, køber har ret til at gensende pakken, og sælger har i så fald ret til at opkræve omkostningerne ved videresendelse. Hvis de returnerede produkter er beskadigede, har sælger ret til at ødelægge de beskadigede produkter. Køber kan i så fald ikke gøre brug af retten til tilbagebetaling af købesummen.

9. Reelle eller skjulte defekter

Sælger skal levere varen til køber i henhold til kontrakten, og er ansvarlig for eventuelle reelle mangler.

Køber skal informere Sælger og give en detaljeret beskrivelse af materialefejlen på [email protected]

På grund af en produktfejl kan køber reklamere over manglen til Sælger inden for 2 måneder fra opdagelsen af ​​den reelle mangel, eller inden for 2 år efter varen er overtaget af køber.

Sælger skal sikre sig, at alle produkter fra reklamationer erstattes, eller at købesummen refunderes på brugers bankkonto. Når køberen udøver rettighederne i henhold til denne titel, skal køberen beskrive manglen i detaljer til sælger og give sælger lov til at inspicere produktet. Hvis manglen er berettiget, skal Sælger efterkomme forbrugerens reklamation hurtigst muligt, dog senest inden for 8 dage. Opstår der tvist om manglen, skal Sælger dog give køber skriftligt svar inden for 8 dage.

Sælger forbeholder sig ret til at afvise reklamationen i tilfælde af:

  • de returnerede varer er beskadiget af køber
    de returnerede varer har ikke sikkerhedsplombering eller er ikke i den originale emballage
  • hvis Sælger konstaterer, at varen er beskadiget eller ubrugelig som følge af købers uretmæssige adfærd.


Forbrugeren kan efter eget valg kræve: afhjælpning af enhver defekt ved varen, tilbagebetaling af den betalte pris under hensyntagen til omfanget af defekten, udskiftning af varer eller fuld tilbagebetaling.

Skemaet til at udnytte forbrugerens ret til at fortryde aftalen kan findes HER (klik)

Fejlen er reel, hvis:

  • hvis produktet ikke har de egenskaber, der er nødvendige for dets normale brug
  • hvis varen ikke har de egenskaber, der er nødvendige for den særlige anvendelse, som køber køber den til, og som var eller burde have været kendt af sælger
  • hvis produktet ikke har de egenskaber og kvaliteter, der er udtrykkeligt eller stiltiende aftalt eller foreskrevet
  • hvis Sælger har leveret et produkt, som ikke matcher mønsteret eller modellen, medmindre mønsteret eller modellen kun er vist til orientering.

10. Garanti

Produkter har kun garanti, hvis det er angivet på fakturaen eller garantibeviset. Garantien er gældende med de instruktioner og krav, der er anført i garantibeviset, og ved fremsendelse af faktura.

Garantiperioden fremgår af garantibeviset eller på fakturaen. Der gives også garantioplysninger ved præsentation af produktet i netbutikken. Hvis der ikke er garantioplysninger i netbutikken, så har produktet ikke garanti.

Brugeren (køberen) kan fremsætte et krav ved hjælp af en garanti hos sælgeren eller direkte med producenten af ​​produktet eller dennes autoriserede service. Garantien kan kræves af kunden med garantibevis og faktura.

Producenten eller den autoriserede service er forpligtet til at udføre garantireparation inden for 45 dage fra dagen for modtagelse af produktet til reparation, ellers erstatte produktet med et andet, tilsvarende produkt i perfekt stand.

11. Levering

Sælger vil levere ordreprodukterne til brugeren (køberen) inden for den aftalte tid. Sælgers kontraktlige partner for levering af forsendelser er GLS. Sælger forbeholder sig retten til at vælge en anden leveringsservice, hvis ordren gennemføres mere effektivt.

Gratis forsendelse

Hvis den samlede værdi af de produkter, der er tilføjet i indkøbskurven, overstiger den angivne tærskel for gratis fragt på netbutikken, vil forsendelse ikke blive opkrævet på din ordre. Det samlede beløb beregnes under hensyntagen til alle anvendte rabatkuponer, hvilket betyder, at den pris, der kræves for at opfylde betingelsen om gratis fragt, består af den endelige pris på produkterne, inklusive de anvendte rabatter.

Andre ekstra gebyrer, såsom gebyrer for betalingsmetoder eller produkter tilføjet til ordren, efter det første køb er placeret, er ikke inkluderet i den samlede ordreværdi, der kræves for at opfylde betingelsen om gratis forsendelse.

12. Sikkerhed

Sælger og operatør anvender passende tekniske og organisatoriske midler til at beskytte overførsel og opbevaring af personoplysninger og betalinger. Til dette formål bruges 128 Bit SSL-certifikat udstedt af en autoriseret organisation.

Sikre autorisationer og kreditkorttransaktioner håndteres af Cardinity. Kreditkortautorisationer udføres i realtid med øjeblikkelig verifikation af data i banker. Kortoplysninger gemmes ikke på Sælgers server.

Brugeren er også selv ansvarlig for sikkerheden, ved at sikre sikkerheden af ​​hans/hendes brugernavn og adgangskode, samt passende software og antivirusbeskyttelse på hans/hendes computer.

13. Ret til information

Du har ret til ikke-gebyrbare oplysninger om dine personlige data, der er tilgængelige for os, samt ret til at slette disse data. Hvis du har spørgsmål vedrørende sletning, behandling eller brug af dine data, bedes du kontakte os på: [email protected] eller sende os en anmodning via mail.

Meddelelser om ordrestatus: Vi forbeholder os retten til at informere dig på det oplyste telefonnummer via SMS, når din ordre er leveret og varerne ikke er afhentet i 3 til 5 dage. Hvis varerne ikke har været afhentet i mere end 5 dage, forbeholder vi os retten til at ringe til det oplyste telefonnummer som en påmindelse om at afhente varerne.

Notifikationer: Efter tilmelding til notifikationer bruges dit navn, telefonnummer og din e-mailadresse, med din tilladelse, til annonceringsformål, indtil du afmelder notifikationerne. Du kan kun tilmelde dig at modtage notifikationer, når det bestemte felt er valgt, som giver dig mulighed for at abonnere.

I tilfælde af brug af e-mailadresse på Facebook eller brug formularen på første side af www.nutrisslim.uk, hvorigennem du får rabatkuponer til din ordre, gemmer vi din e-mailadresse med det formål at informere dig om de særlige fordele og kampagner fra onlinebutikken www.nutrisslim.uk. Du kan til enhver tid afmelde dig notifikationsdatabasen ved at sende en e-mail til: [email protected] eller ved at klikke på linket “Afmeld” nederst i salgsfremmende e-mails.

For at afmelde lejlighedsvise salgsfremmende SMS-beskeder skal du sende en e-mail til [email protected] og inkludere dit telefonnummer i beskeden. Dette er den eneste måde, vi kan fjerne dig fra vores database over SMS-modtagere.

Salgsfremmende e-mails og/eller SMS-beskeder vil indeholde følgende komponenter:

  • vil være tydeligt og utvetydigt markeret som reklamebudskaber
  • afsenderen vil være tydeligt
  • alle kampagner, kampagner og andre
  • markedsføringsteknikker vil være klart defineret, såvel som betingelserne for at deltage i dem
  • afmeldingsmetode vil blive præsenteret tydeligt
  • brugerens ønske om ikke at modtage reklamebeskeder vil udtrykkeligt blive respekteret af udbyderen.

14. Børnebeskyttelse

Sælgeren i netbutikken accepterer ikke ordrer fra nogen, der er mistænkt eller kendt for at være et barn, uden udtrykkelig tilladelse fra forældre eller værger. Operatøren eller Sælgeren i netbutikken tilbyder ikke gratis adgang til produkter eller tjenester, der er skadelige for børn.

Uden en udtrykkelig tilladelse fra forældrene eller værgene vil operatøren og sælgeren ikke acceptere nogen personlige data vedrørende børn, ej heller videregive personlige data modtaget fra børn til tredjeparter, undtagen forældre eller værger.

Enhver kommunikation rettet mod børn vil være passende til deres alder og vil ikke drage fordel af børns tillid, manglende erfaring eller følelse af loyalitet.

15. Privatlivspolitik

16. Brugernes meninger og anmeldelser

Meninger, kommentarer og produktvurderinger fra brugere eller besøgende er en del af onlinebutikkens funktionalitet og er beregnet til alle brugeres fællesskab.

Sælgeren og operatøren er ikke ansvarlige for indholdet af udtalelser, kommentarer og produktvurderinger, som er givet af brugere eller besøgende. Operatøren gennemgår udtalelser, kommentarer og vurderinger før endelig offentliggørelse og offentliggør ikke dem, der indeholder åbenlyse usandheder, er vildledende, stødende, obskøne eller, efter operatørens mening, ikke er til gavn for andre brugere eller besøgende i netbutikken. Sælgeren og operatøren er ikke ansvarlige for oplysningerne i udtalelser, kommentarer og vurderinger, og fraskriver sig ethvert ansvar som følge af disse oplysninger.

Ved at afgive en udtalelse, kommentar eller vurdering accepterer brugeren eller den besøgende udtrykkeligt vilkårene for brug og giver operatøren mulighed for at offentliggøre teksten, helt eller delvist, i alle elektroniske og andre medier. Operatøren har ret til at bruge indholdet af udtalelsen, kommentaren eller vurderingen i ubegrænset periode og til ethvert formål, der er i operatørens forretningsinteresse, herunder annoncer og anden markedsføringskommunikation. Forfatteren af ​​udtalelserne, kommentarerne eller vurderingerne sikrer og erklærer, at han/hun er indehaver af de moralske rettigheder og ophavsrettigheder til de skriftlige udtalelser, kommentarer eller vurderinger, og at han/hun overfører disse rettigheder i en ubegrænset periode, ikke- udelukkende og gratis til operatøren.

17. Ansvar

Operatøren gør alt for at sikre, at de oplysninger, der offentliggøres i netbutikken, er ajourførte og korrekte, dog kan produktegenskaber, leveringstid eller pris ændre sig så hurtigt, at Sælger nogle gange undlader at rette oplysningerne, hvilket er offentliggjort i netbutikken rettidigt.

I så fald vil operatøren eller Sælger underrette brugeren (køberen) om ændringerne, og give brugeren (køberen) mulighed for at trække sig fra ordren eller ændre ordren (se punkt 5).

Fra det øjeblik, hvor de bestilte produkter er leveret til postvæsenet, er Sælger ikke ansvarlig for fysisk beskadigelse, ødelæggelse eller bortkomst af forsendelsen, ej heller for manglende indhold i forsendelsen, eller hvis forsendelsen er blevet åbnet. I disse tilfælde skal brugeren (køberen) indlede en klageprocedure med GLS leveringsservice. I tilfælde af beskadiget forsendelse skal brugeren (køberen) bringe forsendelsen til det nærmeste GLS-sted, i samme stand som den blev modtaget, uden at tilføje eller fjerne noget, og udfylde en klagerapport. Sælger vil sammen med GLS leveringsservice sørge for, at klagen bliver løst hurtigst muligt.

18. Klager, tvister og gældende lov

Sælger overholder gældende lovgivning inden for forbrugerbeskyttelse. Sælger har etableret et effektivt klagebehandlingssystem og har en udpeget kontaktperson, som brugeren (køberen) kan kommunikere med via telefon eller e-mail i tilfælde af et problem. I dette tilfælde kan brugeren (køberen) kontakte [email protected]. Proceduren er fortrolig.

Sælger bekræfter inden for fem arbejdsdage, at han har modtaget reklamationen, informerer brugeren (køberen), hvor længe Sælger vil behandle reklamationen og holder brugeren (køberen) orienteret om forløbet af proceduren. Sælger vil gøre alt for at løse enhver tvist i mindelighed. Hvis der ikke opnås en mindelig løsning, er alle tvister mellem sælger og bruger (køber) underlagt byretten i Ljubljanas jurisdiktion. Sælger og bruger (køber), som deltagere i elektronisk handel, anerkender gensidigt gyldigheden af ​​elektroniske meddelelser i retten. Sælger vil gøre alt, hvad Sælger kan, for at løse eventuelle tvister i mindelighed.

Den 14. november 2015 trådte udenretslig bilæggelse af loven om forbrugertvistbilæggelse (Republikken Sloveniens officielle Tidende [Uradni-liste RS], nr. 81/2015; herefter ZIsRPS) i kraft. ZIsRPS regulerer udenretslig bilæggelse af indenlandske og grænseoverskridende tvister mellem virksomheder og forbruger gennem udbyderens mægling fra udenretslige bilæggelser af forbrugertvister (herefter: OSCD-udbyder).

I overensstemmelse med juridiske normer anerkender Sælger ikke nogen udbyder af udenretslig bilæggelse af forbrugertvister som kompetente til at løse forbrugertvister, som kunne iværksættes af forbrugeren i overensstemmelse med udenretslig bilæggelse af forbrugertvister Handling.

Nutrisslim d.o.o. anerkender ikke nogen udbyder af udenretslig bilæggelse af forbrugertvister som kompetent til at løse forbrugertvister, der kunne iværksættes af forbrugeren i overensstemmelse med loven om udenretslig bilæggelse af forbrugertvister.

Sælgeren, der som udbyder muliggør onlinehandel på Republikken Sloveniens territorium, offentliggør på sin hjemmeside et elektronisk link til platformen til onlineløsning af forbrugertvister (SRPS).

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Disse generelle vilkår og betingelser og alle tvister mellem sælger og bruger er underlagt og anvender den slovenske materielle og procesretlige lovgivning og anvender ikke reglerne i international privatret, som ville ophæve anvendelsen af ​​enhver anden lov.

For alle andre sager, samt rettigheder og pligter, der ikke er reguleret af disse Almindelige betingelser, gælder bestemmelserne i lov om pligtlov, lov om elektronisk handel, lov om beskyttelse af personoplysninger og lov om forbrugerbeskyttelse.

19. Ansvarsfraskrivelse

Produktinformationen og andre råd på denne hjemmeside er ikke en erstatning for tilstrækkelig lægehjælp i tilfælde af helbredsproblemer og er ikke medicinsk anerkendt til sygdomsforebyggelse. Produkterne og påstandene om individuelle produkter via webstedet er ikke blevet evalueret af offentlige institutioner og er ikke beregnet til at diagnosticere, behandle eller forebygge sygdom. Oplysningerne på hjemmesiden er kun til informationsformål og er ikke ment som erstatning for råd fra din læge eller anden sundhedsperson. Hvis du tager medicin eller kosttilskud, og du har mistanke om helbredsproblemer, skal du kontakte din læge eller apotek, før du bruger vores produkter. Tal med din læge eller apotek om brugen, risici og bivirkninger. Gravide og ammende mødre frarådes at bruge produktet, samt børn og personer med helbredsproblemer. Tal med din læge eller apotek før brug.

20. Anmod om din faktura

Sælger skal udstede en faktura for ordren eller ydelserne og aflevere den til køber. Køber skal overtage fakturaen, også opbevare den efter at have forladt virksomheden.

21. Ændringer af de generelle vilkår og betingelser

I tilfælde af ændringer i reglerne vedrørende driften af ​​netbutikken, databeskyttelse og andre områder, relateret til driften af ​​Sælgers netbutik, og ved ændringer i egen forretningspolitik, ændrer og/eller opdaterer Sælger disse generelle vilkår og betingelser, som altid vil informere brugerne på en passende måde, herunder meddelelse via hjemmesiden www.nutrisslim.uk. Eventuelle ændringer og/eller opdateringer af de generelle vilkår og betingelser træder i kraft og gælder otte dage efter deres offentliggørelse. Hvis ændringer og/eller opdateringer er nødvendige for at overholde reglerne, kan disse ændringer og/eller opdateringer træde i kraft og gælde efter kortere tid.

Brugeren, der ikke er enig i ændringerne og/eller opdateringerne af de generelle vilkår og betingelser, skal annullere sin registrering inden for otte dage efter offentliggørelsen af ​​ændringerne og/eller opdateringerne af de generelle vilkår og betingelser, ellers efter udløbet af denne periode , anses det for, at brugeren accepterer ændringerne og/eller opdateringerne af de generelle vilkår og betingelser, og modsat bevis er ikke tilladt.

Annullering af registrering sker af brugeren med en skriftlig erklæring til e-mail: [email protected].

De generelle vilkår og betingelser blev accepteret af operatørens direktør og sælgeren i Ljubljana den 27. august 2010.

Vi ønsker dig masser af behagelige og overkommelige køb i vores netbutik!

Add to cart